This website requires JavaScript.
Про нас
Пропоную розглянути, для розподілу «Про Компанію» таку структуру розділу:
• Філософія компанії OMRON
• Філософія Управління
• Стратегія
• Меседж СЕО
• Хроніка
Перший розділ «Філософія компанії OMRON»
Місія OMRON
Покращити життя і зробити внесок в розвиток  кращого суспільства
Наші цінності
-          Інновації, що створюються під впливом  соціальних потреб
 Бути піонером у створенні надихаючих рішень для майбутнього
-                     Відчувати себе
-         Прагнути до нових викликів з пристрастю і сміливістю
-          Повага для Всіх
 Дій чесно і заохочувати  потенціал кожного
Політика Стійкості
Ми вважаємо, що бізнес повинен створювати цінність для суспільства за допомогою його ключових практик.
    Ми прагнемо постійно підвищувати нашу довгострокову цінність,
втілюючи в життя нашу Місію і Цінності.
SINIC* Теория: Прогнозування майбутнього через взаємини науки, техніки і суспільства.
*SINIC :Насіння-інновація для потреби-стимулу циклічної еволюції
 
Наш засновник, Казума Татеісі, вважав, що вирішення соціальних проблем за допомогою бізнесу для створення кращого суспільства вимагає здібності передбачати майбутні соціальні потреби.Він вважав, що компанії потрібен компас, щоб допомогти прогнозувати майбутнє.
В якості нашого компаса пан Татеіcі сформулював прогностичну теорію SINIC, яка проектує майбутнє на основі циклу взаємозв'язків між наукою, технологіями та суспільством.
OMRON вперше оголосив про цю предбачувану теорію світу на Міжнародному конгресі майбутніх досліджень в 1970 році.
З того часу теорія SINIC стала нашим компасом для проектування в майбутнє.
Нижче візуалізація яку можна зберегти для нашого сайту (Приклад).
Другий Розділ «Філософія Управління»
 Компанія OMRON визначила філософію управління як спосіб заявити всім зацікавленим сторонам про позицію керівництва OMRON і своєму підході до застосування принципів OMRON в своїй діяльності.
 
Політика Стійкості
Ми вважаємо, що бізнес повинен створювати цінність для суспільства за допомогою його ключових практик.
Ми прагнемо постійно підвищувати нашу довгострокову цінність,
втілюючи в життя нашу Місію і Цінності.
-Ми дотримуємося довгострокового бачення в нашій діловій практиці, щоб створювати рішення для потреб суспільства
 
- Ми працюємо по-справжньому, як глобальна компанія, завдяки чесній і прозорій практиці управління.
 
- Ми розвиваємо міцні відносини з усіма зацікавленими сторонами завдяки відповідальній взаємодії
Нижче візуалізація яку можна зберегти для нашого сайту (Приклад).
 
 Третій Розділ «Стратегія»
Наша довгострокова стратегія, Value Generation 2020
Сенс, Думай і Контролюй.
За світле майбутнє для людей і Землі.
Оскільки наше суспільство, спосіб життя і промисловість продовжують змінюватися в глобальному масштабі, багато проблем вийшли на поверхню. До них відносяться деградація навколишнього середовища, виснаження ресурсів, перенаселення і швидке старіння населення в деяких регіонах, а також пов'язані з цим зміни в попиті і пропозиції. З метою гармонійного вирішення цих проблем OMRON в 2011 році запустив 10-річну стратегію управління VG2020.
 
 Нижче візуалізація яку можна зберегти для нашого сайту.
 
 
 
 
Четвертий розділ «Меседж СЕО»
OMRON сприяє вирішенню соціальних проблем у світі через свій бізнес.
Наш підхід до вирішення цих соціальних проблем є одним із прикладів того, як OMRON є корпоративною групою, від якої люди залежать завжди, і організацією, яка продовжує відповідати високим очікуванням людей у всьому світі. Суспільство навколо нас сильно змінилося з того часу, як наша компанія була заснована в 1933 році. Місія OMRON, заснована в 1959 році, полягає в тому, щоб «Покращити життя і зробити внесок в розвиток  кращого суспільства». Це те, що рухало нас вперед і пов'язувало нас разом, так як ми першими стали творцями «соціальних потреб» для створення кращого суспільства. В результаті ми створили продукти,які створені на основі незліченних інновацій і, таким чином, сприяли поліпшенню суспільства і поліпшення життя людей через наш бізнес. З 1933 року, керуючись цією керівною філософією, ми значно виросли і перетворилися на глобальну компанію, яка в даний час веде бізнес приблизно в 120 країнах і регіонах світу.
  Відповідно з нашим 10-річним довгостроковим баченням, яке ми представили в 2011 році, під назвою Value Generation 2020 (VG2020), ми прагнемо стати глобальною групою, що створює цінності, яка якісно і кількісно перевершує інші. З 2017 фінансового року ми приступили до остаточного середньострокового плану, що веде до виконання VG2020. Ми назвали цей середньостроковий план VG2.0, оскільки прагнемо вирішити соціальні проблеми, що виникли в результаті глобальної зміни, що відбувається в глобальному суспільстві, в зовсім іншому масштабі, якого не було протягом дуже довгого часу.  В даний час VG2.0 визначає рішення для автоматизації підприємств, охорони здоров'я і соціальних мереж як три області, в яких OMRON може найбільш легко генерувати цінність для суспільства на перед. Крім того, бізнес пристроїв / модулів підтримує ці три області. Зосередивши увагу на цих трьох областях, а також на виробництві пристроїв і модулів, і спираючись на наші інноваційні коріння в просуванні технологій навколо осі основної технології OMRON «Sensing & Control + Think», ми будемо зв'язуватися з нашими клієнтами і партнерами для створення інновацій і вирішити соціальні проблеми, тим самим добившись подальшого зростання.Ця епоха перетворень як раз і є підходящим часом для того, щоб «зробити внесок у вирішення соціальних проблем і поліпшити життя через наш бізнес, застосовуючи принципи OMRON на практиці» з метою підвищення нашої корпоративної цінності.
Дякуємо за вашу постійну підтримку.
 Нижче візуалізація яку можна зберегти для нашого сайту.
 
П'ятий розділ «Хроніка»
Таблиця з Excel
 
Рентгенівський таймерУ 1932 році друг засновника OMRON Казума Татеісі, який працював c рентгенівським апаратом, сказав йому: «Якби існував високоточний таймер для рентгенівської фотографії, здатний працювати точно зі швидкістю 1/20 секунди Це був би величезний успіх. "Натхненний зауваженням свого друга, пан Татеісі запропонував ідею використання захисного реле індукційного типу, над яким він працював на своїй попередній посаді в Inoue Electric Manufacturing. Пану Татеісі потрібно місяць проб і помилок, щоб скласти начерк таймера. У 1933 році він доставив прототип ручної роботи в лікарню НИССА в Осаці, де він був випробуваний і довів свою ефективність при роботі з необхідною швидкістю 1/20 секунди. Лікарня наполегливо рекомендувала таймер Dai Nippon X-ray Manufacturing Co., і пан Татеісі незабаром почав отримувати великі замовлення від компанії.
Це стало початком прихильності OMRON «ставити перед собою завдання завжди робити краще» і першим етапом в історії інновацій. Крім забезпечення фінансової бази компанії, успіх пана Татеісі з рентгенівським таймером визначив напрямок майбутніх технологічних розробок.
 
1935: створення релейного заводуРозробка універсального релеУ міру поступового зростання виробництва рентгенівських таймерів пан Татеісі розробив захисне реле індукційного типу для використання в силових розподільних щитах на основі реле напруги, яке він використовував для рентгенівських таймерів, і розширив канали продажів.
У 1934 році Тайфун Мурото вдарив по Японії. Ремонт, викликаний тайфуном, викликав сплеск попиту на захисні реле, що переконало пана Татеісі зробити ставку на майбутнє компанії.
1 943: розширення пристроїв автоматизації
Успішне виробництво прецизійних перемикачів японського виробництва
У 1941 році Лабораторія аеронавтики Токійського університету звернулася до OMRON з проханням зайнятися виробництвом високоточного перемикача для власного виробництва. Цей комутатор мав довговічністю більш 100 000 операцій, що в той час було неймовірним терміном служби, з огляду на його невеликий розмір.
Після довгих проб і помилок OMRON, нарешті, удосконалив прецизійний перемикач - перший в своєму роді в Японії. Ця відданість дослідженням та розробкам дозволила OMRON стати піонером у розробці компонентів управління.
 
 
 
 
 
 
Післявоєнна реставрація Настільний прикурювачі довгоживучі сірникиПіслявоєнне відродження з побутовими електроприладами
Поразка Японії у Другій світовій війні зруйнувало промислову інфраструктуру країни. Це призвело до скорочення замовлень на реле, основний продукт OMRON. У відповідь ми зосередили свої зусилля на розробці побутової техніки, такої як портативна глиняна піч, плойка для жінок і сірники тривалого горіння. Ці продукти дозволили OMRON почати нове життя після закінчення війни.
 
Перший рік автоматизації MIL-сумісний інспекційний центрУ 1955 році OMRON почав розробку прецизійних перемикачів у відповідь на заклик про збільшення їх внутрішнього виробництва з боку Міністерства оборони Японії. Вимикачі повинні були відповідати американської військової специфікації MIL-Q-5923C. Взявши за основу специфікації MIL, OMRON створив унікальну структуру управління, що охоплює всі, від досліджень і розробок до управління бізнесом. Оскільки OMRON побудував цей фундамент для свого бізнесу в області автоматизації в 1955 році, ми називаємо цей рік «Роком автоматизації».
-1960: просування автоматизованих систем через технологічні інноваціїРозробка «перемикача мрії»У міру поширення автоматизації по всій Японії зріс попит на високопродуктивні прецизійні перемикачі, здатні витримувати понад 100 мільйонів циклів. Пан Татеісі вважав, що цього можна досягти тільки шляхом створення перемикача з безконтактної (твердотільної) конфігурацією, і запропонував своїм інженерам розробити такий перемикач. Команда з семи молодих дослідників, які називаються колегами «Сім самураїв», в кінцевому підсумку досягла успіху.Назване «перемикачем мрії», це нове відкриття було представлено на міжнародній торговому ярмарку в Осаці в 1960 році. Воно отримало позитивний відгук, прискоривши впровадження електроніки в пристрої автоматизації.
 
Будівництво Центральної науково-дослідної лабораторії Зовнішній виглядЦентральна науково-дослідна лабораторія
  OMRON побудував центральну науково-дослідну лабораторію в Наґаока-Кьо, Кіото, в 1960 році, і обійшася в 280 мільйонів ієн, що в чотири рази перевищувало суму капіталу, який належав компанії в той час. Ці активні інвестиції в дослідження і розробки підтримали зростання OMRON. Після будівництва Центральної лабораторії досліджень і розробок було розроблено 731 нова модель продукції, в тому числі 319 виробів, пов'язаних з напівпровідниками. Це більш ніж в два рази перевищує кількість нових продуктів, представлених в попередні п'ять років. Ці прогресивні інвестиції в дослідження і розробки допомогли нам завоювати репутацію технологічного лідера.
 
Основні напрямки OMRON Healthcare
- Місія Серцево-судинна - «Допомогти людям жити без компромісів»
- Місія Респіраторна - «Допомогти людям жити без компромісів»
- Місія Управління Болем - «Допомогти людям жити без компромісів»