Ми цінуємо нашу репутацію, тому намагаємося максимально оперативно здійснювати продаж та сервісне обслуговування.
Високий сервіс і орієнтація на бажання клієнта - запорука існування правильного бізнесу.
Гарантійні обслуговування, щодо придбаного покупцем виробу, включає безкоштовний ремонт в уповноважених сервісних центрах OMRON впродовж гарантійного строку.
Адреси та контактні телефони сервісних центрів OMRON, Ви можете знайти в розділі Контакти.
Гарантійний строк на товари торгової марки OMRON Healthcare Co.Ltd (Japan) за умови дотримання правил експлуатації, вказаних в інструкції складає (від дати продажу):
Вимірювачі артеріального тиску та частоти серцевих скорочень (тонометри):
- електронний блок до всіх моделей електронних тонометрів – 5 років;
- комплектуючі до електронних тонометрів: манжета, груша, блок живлення та принтери – 1 рік.
Небулайзери ( інгалятори):
- компресор та електронний двигун до компресорних інгаляторів, електронний блок ультразвукових та з технологією MESH небулайзерів – 3 роки.
Термометри ( інфрачервонні, електронні) – 3 роки.
Монітори складу тіла – 3 роки.
TENS-нейроміостимулятори – 3 роки.
Електронні ваги та крокоміри – 2 роки.
Гарантія не розповсюджується на видаткові матеріали, до яких належить: сіточка MESH, небулайзерні камери, резервуари для ліків, назальний аспіратор, душ для носа, маски, загубники, назальні канюлі, інгаляційні трубки, електроди до TENS-нейроміостимуляторів, з’єднувальні кабелі, упаковка, чохли, елементи живлення.
Згідно статті 9 "Про захист прав споживачів" техніка належної якості підлягає обміну у 14 дений строк з дати продажу, на такий же товар або інший з компенсацією вартості, якщо прилад не був у використані та збережено товарний вигляд, пакувальні матеріали. У разі коли такого товару немає в наявності, споживач має право вимагати повернення приладу та відшкодування вартості.
Гарантійні зобов’язання поширюються тільки на прилади, що використовуються за призначенням, згідно інструкції з експлуатації.
Гарантійні зобов’язання виконуються тільки при пред’явленні правильно оформленого гарантійного талону, а також документу, який підтверджує факт купівлі приладу (касовий чек, витратна накладна тощо).
Гарантійний талон заповнюється на момент продажу та повинен містити таку інформацію: модель та серійний номер приладу, дату продажу, назву та печатку торговельної організації та, після встановлення і підключення приладу (якщо прилад потребує спеціального встановлення та підключення) – відомості про встановлення.
Гарантійні зобов’язання не виконуються у разі:
Відсутності правильно оформленого гарантійного талону; виявлення виправлень в заповненні гарантійного талону; відсутності касового чеку, витратної або податкової накладної; невідповідності інформації в касовому чеку, або витратній, або податковій накладній до відомостей в гарантійному талоні; неможливості ідентифікувати прилад; порушення споживачем правил користування, транспортування, підключення та зберігання приладу; потрапляння всередину приладу сторонніх предметів, рідини, домашніх тварин, комах або гризунів; виявлення факту втручання у конструкцію виробу осіб, що не мають на це відповідного дозволу виробника; виявлення пошкоджень приладу, спричинених нестабільністю електромережі, газопроводу, мережі водопостачання та каналізації, норми функціонування яких не відповідають встановленим українським стандартам; суттєвим негативним впливом навколишнього середовища (блискавка, пожежа, повінь), що не піддаються контролю з боку виробника, а також недбалим користуванням приладом; якщо висунуті споживачем претензії, щодо функціональних характеристик приладу є необґрунтованими, тому що функціональні характеристики відповідають тим, що заявлені заводом виробником; якщо споживач вимагає внести зміни до конструкції приладу з метою його пристосування до місцевих умов, які відрізняються від тих, що діють в країні, для якої цей прилад було розроблено, виготовлено та/або сертифіковано; якщо споживач висуває вимоги до частин приладів, які з часом зношуються (вироби з гуми, фільтри, змінні елементи живлення і т.п.), а також до частин приладу, які легко б`ються (скло, пластмаса, лампи і т.п.);якщо споживач висуває вимоги на такі види робіт, які він згідно з інструкції з експлуатації може виконувати самостійно, наприклад: звичайний догляд за приладами, тощо; виявлення хімічних, механічних та термічних пошкоджень на приладі або його частинах.
Вимоги, які споживач може висунути до продавця або виробника приладу, визначаються чинним законодавством України.
Права, які надані споживачеві згідно зі статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів», при виявленні істотних недоліків виконуються тільки у разі підтвердження цих недоліків уповноваженими сервісними центрами ОМRON.