Гарантійні зобов'язання
Повернення

Ми цінуємо нашу репутацію, тому намагаємося максимально оперативно здійснювати сервіс та повернення товару.
Високий сервіс і орієнтація на бажання клієнта - запорука існування правильного бізнесу.

  • Повернення товару - цілком нормальна життєва ситуація і ми це розуміємо. Нам важливо продати потрібний і корисний для Вас товар, який буде приносити тільки позитивні емоції. Якщо ж покупка Вас не радує - зв'яжіться з нами і ми зробимо все, що в наших силах.

  • Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається на термін від 1 до 36 місяців, в залежності від товару.

  • У яких випадках гарантія не надається?
    - порушення схоронності гарантійних пломб;
    - наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
    - порушення правил використання;
    - несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;

  • Куди звертатися?
    З питань гарантії і повернення товару прохання звертатися в наші магазини або на гарячу лінію.

Гарантійні зобов'язання

  • Поширюються на:
    - вихід з ладу випромінювача, в разі, якщо один або обидва динаміка грають тихіше, ніж повинні або чути хрип а також у випадках, коли згорає випромінювач.
    - вихід з ладу пульта перемикача і мікрофона (якщо є);
    - порушення контакту дроту і динаміка;
    - збої в роботі плеєра, акустики.

  • Чи не поширюються на:
    - випадкові пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
    - пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
    - пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
    - пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
    - пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
    - пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
    - пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;